Vybíráme účetního 2/2

Velikost textu: A A A

Vybíráme účetního 2/2

Ilustrační foto
  • autor: red

 Diskrétnost především

Když už se majitel firmy přikloní při výběru účetního ke konkrétní variantě a někoho zvolí, je potřeba si ujasnit základní pravidla, a to především diskrétnost. Je možno předem například používat zjišťování o firmách, kde daný účetní pracoval, jak si vedli atd. odpověď jasně ukáže, zda je možno ji věřit.

Jasný ceník s přehledem

Jestliže je vybírán externí účetní, pak je také potřeba si předem stanovit jasný ceník a kontrolu práce, případně jak doložit že něco trvalo tak dlouho, a to si účetní účtuje. Samozřejmě opět platí pravidlo o nějaké důvěře, ale přece jen pořádek dělá přátele. Jakmile účetní takový ceník nemá je to jaksi podezřelé a je potřeba zjistit, z jakého důvodu a kolik si tedy bude účtovat.

Dodržování termínů

Správný účetní, kterého si vybere majitel firmy pro správu účetnictví, by měl mít tu zásadu, že dodržuje termíny. Jinak to ani nejde, protože výplaty, platby a také daňové přiznání je potřeba vždy vyhotovit včas a ideálně s předstihem.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Štítky: podnikání

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Lze přes internet vydělávat?

Naše odpověď zní „ano“! Čtěte nás dál, kde vás seznámíme s oblíbenými možnostmi, kterými se lze dopracovat k přivýdělku.…

Poskytnutí sídla společnosti je výhodné a praktické

 Pokud podnikáte nebo se chystáte podnikat, musíte mít sídlo společnosti. To nemusí být jednoduché získat, protože vhodné…

Jak se stát úspěšným šéfem

Vedoucí pozice ve firmě je snem mnoha zaměstnanců. Většina lidí, až na výjimky, se musí na pozici leadera týmu postupně propracovat.…

Nakupujete v zahraničí? Dejte si pozor na clo!

 Dovoz zahraničních produktů je velkým lákadlem jak pro podnikatele, tak občany. Přestože díky otevřenosti trhu zejména…

Jak si vybrat reklamní agenturu

 Jste v situaci, kdy byste rádi zviditelnili svou firmu, svůj produkt nebo projekt? Pokud se na poli marketingu…

U dovozu a vývozu zboží musíte splnit zákonné povinnosti

 Jestliže ve vás vzklíčil nápad, že začnete obchodovat se zahraničím nebo již dokonce s cizinou obchodujete, měli byste…

K čemu využít výrobky z plexiskla

 Reklama je alfou i omegou každého podnikání. Nestačí mít jen dobrý podnikatelský záměr, ale také musíte mít skvělou…

Pošlete svůj balík do světa

Zajistit dopravu svého balíku do zahraničí není díky existenci vyspělých a spolehlivých přepravních služeb vůbec náročné.…

Jak založit úspěšný eshop

 Internetových obchodů vzniká každý rok tolik, jako rostou houby po dešti. Jenže to neznamená, že by byly úspěšné. Většina…

 
Kosmetika a oblečení Zdraví a výživa Sport a cvičení Cestování a dovolená Děti a rodina Domov a bydlení Peníze a podnikání Elektro a počítače Auto a moto Zahrada a zvířata Kultura a umění Vzdělání a zábava
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt